Kick It Up

Tänkte skriva ett inlägg imorse, medans jag väntade på att svenskan skulle börja. Men fixade spotify, med hjälp av David, istället. Sen gick hela svenskalektionen åt till uppsatsen, som blev klar precis innan lektionen var slut. Så det blev inget blogginlägg då heller. Sen var det matte, och efter det lunch. På engelskan tittade vi på film, Gökboet. Ska se klart den på måndag, men det är luciamöte samtidigt, så vi blir en del som missar slutet... Aja, sen hade vi matte igen. Vi NV-elever har ju fått en till schemalagd mattelektion, för att vi ska hinna med. Ska ju läsa klart A-kursen den här terminen, och efter jul blir det matte B. Var en rätt seg dag, men kom hem till slut i alla fall. Fick magknip eller något när jag väntade på bussen. Vet inte vad det berodde på, men ont gjorde det.
Nu tänkte jag räkna lite, men har inte bestämt mig om det ska bli fysik eller matte... Hmm... Aja, ingen som bryr sig ändå så. :p

Kommentarer
Postat av: Filip

Det gör vi visst det :) Fysik är roligare än matte :]

2009-11-20 @ 18:07:56

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0