Let Me Try

Har precis stoppat i mig lite mat. Gott, men inte blev jag nå piggare av det. Tvärtom snarare. Måste hitta på 10 meningar på spanska, och min fantasi ligger på bottennivå just nu. Lägre än vanligt, tillochmed. Känner för att bara lägga mig ner och sova, men någonting i mitt huvud säger mig att det inte är en särskilt bra idé. Lucia-möte imorgon också. Ska börja träna på lite sånger. Idag blev det mest prat, eftersom "det är lite speciellt här på Dahlander, eftersom vi brukar lussa på avdelningarna". Anders, som håller i det, sa att vi fick se det som att vi gjorde en bra sak, eftersom det inte händer så mycket kul för dom annars, så Lucia brukar tydligen vara uppskattat. Alltid trevligt om man kan kan göra någon glad. :)
Räcker med värdelöst snack från min sida nu.
Nu blir det spanska för hela slanten.....

Kommentarer
Postat av: Filip

Äsch, vad exakt är värdefullt snack då? :O

2009-11-23 @ 19:52:08
Postat av: Lina D
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Sådant som folk tar till sig och bryr sig om? :P

2009-11-23 @ 19:59:36
Postat av: marcus

si senorita :P

2009-11-23 @ 20:32:08

Ditt snack är inte värdelöst, för mig som inte har träffat dig på evigheter (vilket vi måste ändra SNARt för jag håller på sakna mig sjuk nu xD) är ditt vad du kallar "värdelöst snack" guld värt!:)(L)(L)

2009-11-24 @ 03:23:21

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0