Måndag

...idag, och det betyder att Sebastian kom hem!
Överlycklig.
Har saknat min pojke sjukt mycket...
Skönt att träffa han idag igen, efter allt. <3

Vi skulle ha åkte på föreläsning idag, om miljön.
Men våran fysik-lärare ville annat, så det blev inte så.
Och vi fick veta resultatet på kraft-provet.
VG, och jag är väl ganska nöjd med det.
Har börjat inse att ett MVG i fysik är så gott som omöjligt för mig...
Men VG är ju inte jättedåligt. :)
Bara jag som har för höga krav på mig själv, som vanligt.....

Datorerna fick vi idag!
Dock har jag inte kommit in på min än...
Kunde inte logga in, men det löser sig nog.

Och nu borde jag verkligen plugga till omprovet på rörelse-kapitlet, som jag har imorgon.
Ska försöka skaffa VG på det, men jag tvivlar på mina kunskaper...
Fokus nu, Lina.
Fokus.

Kommentarer
Postat av: Emma Lee
http://eburstrom.blogg.se/

gillar det som står på din header, kanske lånar det nån gång hihi!

allt bra annars?

2009-11-03 @ 18:08:00

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0