One Good Reason Why

Har varit en trevlig dag, har träffat min älskade pojke! :D <3 Bara att hålla tummarna för att jag inte har smittat ner han... Skulle kännas lite dumt. Menmen. Kändes bra att träffa han i alla fall, en hel vecka sen sist! :o

Nu sitter jag med (den fördömda) fysikboken. Den har fått höra mycket den. Blir liiite frustrerad när jag inte fattar något. Det är ju enkelt egentligen? Skulle verkligen ha behövt vara i skolan den här veckan och repeterat till provet imorgon. Enklaste kapitlet? Och jag fattar inte så mycket som jag skulle vilja. Bra jobbat! Är nöjd om jag ens klarar G på det här... Sägervi. (Vet själv att jag inte kommer vara nöjd om jag får G, men jag ska försöka! )
Och nästa vecka börjar biologin! Slut på naturkunskapen!!!  Det borde bli roligare... Naturkunskapen är så ytlig bara. Man får inte gå djupare in på något, vilket är lite tråkigt... Dock måste jag göra hemprov och någon uppgift om universum, eftersom jag missade i onsdags...

Och i morgon blir första skoldagen med mjölkfritt! Är lite smått nervös inför maten, vet inte riktigt varför... Det är inte ALLTID kul att vara annorlunda. Menmen, man gör väl vad man kan för att må bra? :)


Kommentarer
Postat av: FredrikSvensson
http://fredriksvensson.blogg.se/

Det är varje tisdag från 4 till halv 8 och man behöver inte alltid vara där. Ja vad hittar vi på? ibland blire singstar och sånt kul och ibland så blire bara sitta i sofforna och prata om livet :D

Ju fler som kommer dit desto bättre =)

2009-11-15 @ 22:26:52
Postat av: johannas fotoblogg
http://mixband.blogg.se/

tack sa mycket! jackan ar kopt i london :)

2009-11-16 @ 17:08:40

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0