Spanish Bombs

Sov hos Sebbe inatt, det var trevligt.
Kikade på Atelti-Real igår. Förlorade hoppet redan efter första halvlek, men envis som man är så fortsatte jag titta. Ramos blev utvisad för real, atleti reducerade till 2-3 och det fanns lite tid kvar. Hoppet väcktes igen, men det gick som vanligt...

Åt Soygurt till frukost i morse. Det är som yoghurt, fast gjort på soja. Smakar precis som vanlig yoghurt enligt mig. Men det var en konstig känsla, att äta "yohurt" utan att få ont i magen och må illa. Men det var trevligt. Visar att jag inte borde äta sånt som innehåller mjölk.
Vi har muffinsar som ligger hemma, som farmor bakat. Det tråkiga är att de är bakade på margarin, vilket betyder att jag inte ska äta dem...

Är träningssugen nu, men tror att jag är förkyld. Hostar och har mig. Får väl ta det lite lungt på idrotten och volleybollen i skolan imorgon... Att ta det lungt är blande det värsta som finns. Har tagit det lungt i snart ett år, om några månader.

Kommentarer
Postat av: Flickan i den svarta hatten
http://pphoto.blogg.se/

SV: Okej! :)

Jag ska bli hjärt&kärl kirurg eller barnläkare! Har inte bestämt mig.

2009-11-08 @ 17:55:06
Postat av: Flickan i den svarta hatten
http://pphoto.blogg.se/

SV: Jag hoppas att jag kommer in på Mikael Elias teoretiska gymnasium i Falun på NV-linjen. Sen vet jag faktiskt inte vilken läkarlinje jag ska gå ;)

2009-11-08 @ 18:05:24

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0