Tack Frida!

(Det här skulle ha publicerats igår, men datorn och jag kom inte överens...)
Bara för att min syster har varit snäll, och lånat ut sin mobil till mig, så att jag kan smsa med Sebbe, så skriver jag ett inlägg tillägnat henne.
Vad vore jag utan dig, syster?
Snäll jag är, va? :)
Jag tycker i alla fall att ni ska kika in hennes blogg, och läsa, titta på bilder och kommentara!
Då blir hon glad.
http://ffridaddahlin.blogg.se/ 
TITTA!

Och jag lägger även in en bild, som jag vet att hon gillar ;)


Sångaren i Betray The Moment @ Rock For Moc (sep. 2009)
(Bilden tagen av Sebbe, med min kamera,
jag som fixat den.)
COPYRIGHT på den.

Kommentarer
Postat av: Filip

Hmm... Det kanske bara är på min dator men texten blir jättekonstig :S Den typ flyter ihop med bakgrunden och går inte att lösa eftersom saker blir ivägen?

2009-11-02 @ 23:45:16

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0