The Escapologist

Sitter hemma och är slut i både huvudet och kroppen. Känns som att det har varit en lång, seg skoldag, men har ändå inte fått någonting gjort. Blev ingen film som vi missade på engelskan, som tur var! För jag vill gärna se klart filmen. Hann med lite engelska i alla fall, och vi fick tillbaka våra prov. VG på både grammatik och läsförståelse, så jag får väl vara nöjd. Sen blev det fys på idrotten. Efter 2 och en halv veckas vila var min kropp inte rikitgt iform för det, vilket kändes ganska väl. Efter det var det lunch, och spec-mat för min del. Sen var det fysik, som vanligt. Prov nästa torsdag, vilket inte känns allt för kul. Blir hårdplugg i helgen då. Efter det var det volleyboll. Var kul att vara med igen i alla fall. Dock märktes det inte bara på konditionen och musklerna att jag har varit sjuk ett tag, även tekninken har blivit lidande. Fast det var den väl redan från början........
Efter en kopp kaffe och en macka känns i alla fall livet lite lättare. Huvidvärken har släppt, och jag orkar hålla mig upprätt. Hjärnan kommer väl igång lagom tills det är dags att sova, som vanligt...

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0