tisdag

Kom hem för en stund sen från träningen, var skönt att jobba lite med kroppen, men rensar hjärnan på något vis då, känns det som i alla fall. Kroppen är slut, men hjärnan går på högvarv. Tänker på allt och ingentig, och kommer få svårt att somna. Blir väl att lägga mig och läsa biologi.
Och imorgon börjas dagen med fys på gymmet. För vi har ingen sal på vb:n pga skol dm i innebandy eller något sånt. Härlig start på dagen! Det fortsätter med att vi ska träna på våran egna dans, i grupper. Jag är med Amande, Alwine, Malin och Victoria. (I LIKE TO MOVE IT, MOVE IT!) Och efter lunch blir det biologi till fyra... Känns som att morgondagen inte kommer bli den roligaste i mitt liv, men men. Jag ska inte klaga.
Nu blir det sängen, och håller tummarna för några timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: Filip

Morgondagen blir vad du gör den till :)

2009-11-25 @ 08:13:34

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0