Whoa

Sitter och lyssnar på BFMV och räknar matte. Missade ju provet förra veckan, och vet inte när jag ska göra det. Lika bra att försöka räkna klart allt nu då, ifall jag får göra det på lektionen imorgon. Annars blir det väl nästa tisdag, på omprovstiden, för imorgon ska jag göra engelskaprov då. Shit, jag ska aldrig mer vara sjuk en hel vecka! En hel vecka som bara går till spillo. Aja. Fysikprovet idag då? Gick nog okej. Svarade på allt i alla fall. Resultatet kommer på torsdag. Har blivit en jädrans massa pluggtjat här. Ska försöka sluta, och skriva om något intressant istället. Lycka till till mig! Ha. Bara pluggar som jag gör, nästan.

Skönt att vara tillbaka i alla fall. Har saknat min klass, och hela skolan faktiskt. Min spanska lärare, som är mentor till några i klassen, häll i klasstiden idag. För några veckor sedan frågade hon oss om vi ville att hon skulle prata om livet, som hon hade gjort för tidigare klasser hon haft. Visst, sa vi. Så idag pratade hon om livets ljus och mörker. Mest sånt som man egentligen vet, fast man har lite svårt att förstå, kanske? En sak som jag inte visste var i alla fall att människor under 25 år har mycket svårare att balansera mellan ljus och mörker än vad människor över 25 har. Detta var bevisat med hjärnröntgen, till och med. Lite intressant så där, tycker jag i alla fall. Tycker inte ni?

Kommentarer

hej lina! det är stl. 38 på tröjan tror jag!:-) skriv på bloggen igen om du är intresserad! vi har det toppen här nere! kram

2009-11-16 @ 23:35:14

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0