by your side

Har tagit en liten paus från uppsatsskrivandet
(vilket händer allt för ofta, om jag ska vara ärlig...........).
Sitter med en kaffekopp och en macka.
Det är trevligt.
Pratar även med Sebastian på msn. :)
Det är ännu mer trevligt.

Har bestämt mig för att skriva om den Sibisirska tigern.
Lite fakta har jag hittat,
dock inte så mycket om tjuvjakten, vilket jag hade velat...
Menmen.
Lägger nog in några fina bilder sen,
för den är verkligen fin, den sibiriska tigern.

Någon gång ska bloggen fixas också.
Någon gång när jag har inspiration, ork och tid.
Kan dröja ;)

Kommentarer
Postat av: Filip

Tjuvjakt heter tjuvjakt just för det är tjuvjakt. Ingen administration på det hela, därför kan information vara svår att hitta :)

2009-10-30 @ 17:04:54

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0