måndag

Inget vettigt att säge egentligen, som vanligt.
Läkarn imorse. Angående mjölken.
Ska få remiss till en dietist i Falun,
och sedan blir det totalt mjölkfritt i ett par veckor.
Sen äta mjölk igen, och se hur jag reagerar.
Helt bra är det nog inte iaf.
Provade att äta keso idag,=ont i magen och illamående.
potatismos(m. mjölk)=ont i magen och illamående.
Har även känt av fil, yoghurt(?), mjölkchoklad och grädde förrut.
Aja, vi får se hur det går. :)

Bra skoldag idag, faktiskt.
Förutom engelska-provet, som inte gick sådär bra som man vill...
Men idrotten var kul. Gym och badminton :)
Sen fysik, och jag fattar vad och hur jag ska räkna.
Prov torsdag nästa vecka, och det kan nog gå bra :)
Volleybollen gick också bra.
Mycket servmottagning och försvar, och det gillas av mig!
Vet inte varför, men servmottagning
och försvar är bland det roligaste!
Visst är det kul att anfalla och så också, men ändå inte lika.
Kanske för att jag är bättre på s-m och försvar?
Volleyboll är i alla fall grymt kul,
och jag vet inte vad jag skulle göra utan den.

Nu ska jag skriva ihop lite om vindkraftens historia
och miljöpåverkan, till debatten på onsdag.
(Hejja vindkraft!)

Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag
http://emmanord.blogg.se/

åh va jobbigt det där med mjölken :( Min lillebror var ju allergisk mot mjölk förut (växte bort) så jag vet hur mamma fått göra de extra med det. Jag är ju också känslig mot mjölk, tror jag. inte kul alls :(



svar: jag har min prao med Erik westling, åker runt i Borlänge/Falun trakten och fotar. Kommer tyvär inte ihåg vad företaget heter just nu :(

2009-10-12 @ 20:15:21
Postat av: Jubjo
http://jubjo.blogg.se/

ja, det är svårt, men det finns ett liv efter mjölken, tro mig;) Själv är jag ju vegan, och vet en del om de mjölkfria "mejeriprodukterna" om du behöver hjälp:]

Du har icke svarat på mitt mejl>(

2009-10-12 @ 21:14:40
Postat av: emma nord - foto & vardag
http://emmanord.blogg.se/

sv: nej eller hur är det inget man direkt önskar och hoppar av glädje när man har :o hoppas det blir bättre iaf :)

2009-10-12 @ 21:25:36
Postat av: Filip

Du inser att vindkrafter har seriösa konsekvenser om man utvecklar dne för mycket eftersom det kommer ta enrgin ur vindarna vilket kan ge alvarliga på biotopiska aspekter så som växters pollen. Bara lite rolig fakta ;)

2009-10-12 @ 22:09:49

Jag är laktos intolerant, kan lova dig att mitt liv suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inge köpes fika knappt äta ute i godisar finns de mjölk chips mm mm.....

2009-10-12 @ 22:31:55
Postat av: Anonym

Svar till anna: Du sitter och säger att dit liv suger, kanske borde du skaffa dig lite perspektiv på saker och ting, som till exempel.. livet

2009-10-12 @ 23:05:28

SV: ja de är då ännu värre mjölkprotein fri mjölk (toufu) smakar satan:P

2009-10-13 @ 17:44:17

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0