musiken och jag

...tog en promenad innan kvällsmaten.
Det var mörkt och kallt,
men trevligt och skönt att röra på sig.
Tidigare, i eftermiddags, bakade jag muffins.
Mums!
Just nu spelar Atleti mot Mallis.
Dock inte på TV, och jag orkar inte streama.
Hackig, dålig bild och dåligt ljud.
Vet inte om jag vågar heller,
med tanke på senaste tidens resultat...
Tror iaf det står 0-0 än. Matchstart 18.00.
Resino har fått kicken,
och Quique Sánchez Flores skriver kontrakt på måndag.
Vad tycks om detta då?
Tråkigt för Resino, som hade ett riktigt Atleti-hjärta.
Men en förändring krävs!
Och Quigue gjorde det bra med Valencia, så varför inte?
Dock skyller jag inte den senaste tidens resultat på Resino,
spelarna måste skärpa sig!
Visa att dom är värda att bära den vackraste av klubbmärken.
Att dom är värda att representera vårat älskade Atlético de Madrid.

Update: Atleti leder med ett noll!
Mallis har två utvisade :o
Tar vi inte det här nu så...


Kommentarer

Sv:tack :D

2009-10-24 @ 21:32:03
Postat av: Filip

Jag kan sammanfatta all denna text till ett ord ( I min värld så är alla detaljer med): FOTBOLL

2009-10-24 @ 22:36:40

Sv: Ajdå, men det kan ju vara skönt att fixa det utan att gå i skolan samtidigt i alla fall!

2009-10-25 @ 14:33:25

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0