onsdag

Skönt med träning igår.
Är dock mycket som måste bli bättre, verkligen!
Men men, det kommer väl.
Jag vill bli hel igen.
Jag vill hoppa!
Vilken volleybollspelare vill vara nere på marken hela tiden?
Inte jag iallafall.
Aja, det kommer väl det också...

Har städat idag också.
Tagit tag i bokhyllan.
Så den är torkad och sorterad och rensad nu.
Det var trevligt.
Jag gillar min bokhylla.
Fylld med härliga böcker och minnen från
fotbollen och konfirmationen.
Mh. Jag saknar det lite ibland...
Både fotbollen och konfirmationen.
Fick iaf en hel hylla över när jag rensat!
Där det nu ligger en massa skolgrejer x)
Haha, men bra att ha en hylla för dom,
så får man lite plats på skrivbordet.

Har träffat kusin och moster idag.
Det var trevligt.
Dom hade vart till en kennel och tittat på nakenhundar och powder puffar.
Powder Puffar, det lät lite konstigt x)
Någon som råker veta hur man säger Powder Puff i plural?
Aja, de vart iaf sugna på en till.
Gulligt :)
Men kände av hundarna direkt jag kom hem till mormor och morfar.
(pudlar och en nakenhund)
Inte så trevligt...
Vi åt morfars goda stek, med hans goda gräddsås.
Mums!
Men gräddsås var nog ingen höjdare för mig,
med tanke på grädden (=ont i magen).

Oj shit, nu blev det långt x)
Ni får stå ut :)


Kommentarer

sv: kan jag verkligen hålla med om. lov är överskattade tyckerjag..

2009-10-28 @ 20:46:51
Postat av: sebbe :)<3

äsch, du skrev väl inge långt :D:) <3 älskar dig

2009-10-28 @ 21:05:29
Postat av: Filip

Powder Puffs kanske? Varför ens det namnet :O

2009-10-28 @ 21:42:00

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0