skola

är bra! Tycker jag.
Jag har nog världens bästa klass, tror jag.
Visst, jag gillar väl inte alla.
Men det är ju ganska omöjligt att hitta en sådan klass?
Aja, min klass SN1 kan iaf alltid få mig på bra humör. :)
Har inte skrivit på ett tag, men det har hunnit hända lite iaf.
Klarade fysikprovet,
vilket känns ganska bra med tanke på att 60% fick IG...
Jag kanske gör om provet i alla fall, för att försöka få ett högre betyg.
Och idag blev någraa stycken ganska överraskade, bl.a jag.
Vi som läser volleyboll och golf på skolan blev kallade till något som vi inte visste vad det var.
Vi gick dit, och sen kommer 2 st. från Riksidrottsförbundet dit.
De presenterar sig, och pratar lite om dopingkontroller.
De berättar att 5 av oss ska bli testade.
(Alla blir lite smånervösa)
De förklarar för alla hur ett test går till, och meddelar att vi 3 vb-tjejer + 2 av golfarna ska bli testade.
Sedan går vi till rummet där vi har språk, där det finns en toalett också.
De förklarar mer ingående, och vi får fylla i papper och så.
Tar en titt på listan över förbjudna preparat, och hittar två av mina medeciner där.. x)
 Till slut är det i alla fall min tur att kissa i burken. Haha.
Jättekul att göra det när det står en och tittar på :o
Iallafall, det var lite nervöst, men rätt kul att ha gjort det ändå.
Haha, nu vet vi hur det går till iaf,
sen när vi blir elit-spelare och får testa oss var och varannan vecka ;)
Svaret dröjer ca. 6-7 veckor.

Kommentarer
Postat av: Jubjo
http://jubjo.blogg.se/

HAHA!!XD Ofta ni måste kissa i en burk när någon tittar på!:D Glamoröst så det räcker och blir över!;)

2009-10-09 @ 18:24:18

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0