söndag

Helgen så gott som slut.
Har som vanligt spenderats
tillsammans med Sebastian. <3
Snart lov... :(
Vilket betyder att han ska till sin far,
och vi kommer inte kunna ses på
jäääääääääääääääättelänge :'(
Aja, det värsta ha vi förhoppningsvis
utstått redan.
4 och en halv vecka i sommras...

Och imorgon är det simmning,
och jag ska vara med!
Sa iochförsig till min lärare att
jag ville vara med och prova,
men jag börjar ångra mig...
Ont i magen och ångest.
Sånt man får leva med?
Simmning får man i alla fall leva med.
Och lika bra att få första gången avklarad.
Då ser han att jag kan simma iaf.

Och jag skriver om så intressanta saker,
känner jag!


Kommentarer
Postat av: Filip

Bah, skärp dig nu. 6 veckor är STANDARD för min del. Men hör du mig klaga? :D Ryck upp dig och sätt ett leende på läpparna :D

2009-10-19 @ 21:07:29
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Det är inte så himla lätt alla gånger.

2009-10-19 @ 21:08:58

SV: haha om du menar i inlägget så är det dom som skickat 829 sms till mig. om du menar rent allmänt så tycker dom om att spamma min mobil & vara söta.......

2009-10-20 @ 15:09:07

sv; ja! :d

2009-10-20 @ 17:29:00
Postat av: Flickan i den svarta hatten
http://pphoto.blogg.se/

SV: Yes, det är du! :D2

2009-10-20 @ 17:29:35

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0