There's a class for this

Dagen har börjat slappt.
Gick upp vid nio-tiden och la
mig i soffan för att titta på ngt med
allas vår älskade Caroline af Ugglas.
Hon är... häftig.
Hon är sig själv, har sin egen stil och går sin väg.
Hon är inte sönderblonderad och
plastikopererad som så många andra.
Kort och gott, jag gillar hon!
Vet att det är många som ogillar hon starkt.
Är du en av dem, varför?
Kommentera och förklara dig. :)
Iaf, jag stannade kvar i soffan, åt frukost.
Gick och hämtade boken,
och kröp ner under filten igen.
Där låg jag och läste fram till lunch,
och sen hamnade jag här.
Ska nog ta tag i städningen idag.
Om jag orkar...
Annars fortsätter jag på min inslagna slapp-väg.
Ibland behöver man sånt också :)


Kommentarer
Postat av: Filip

TVÅ ord: SNÄLLA SNÄLLA x)

2009-10-24 @ 16:33:31
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Har du något emot det?

Och så kan du ta och skaffa dig en blogg,

så man har någonstans att svara. x)

2009-10-24 @ 16:36:53
Postat av: Filip

Jag fortsätter vara en allmän blogginfektion som kommenterar utan blogg... Pallar inte skaffa en... Tyvärr... :(

2009-10-24 @ 22:35:01

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0