tisdag

Ingen kvällsträning för min del idag.
Har fysik som måste räknas,
och dessutom var jag med på skollagsträningen idag.
Lite slitigt för ljumskarna med mkt träning...

Tyvärr är dock inte plugghumöret på topp.
Hjärnan strejakar och vill inte tänka.
Den behöver nog en paus från allt jobb.
Så lov är verkligen behövligt!
Men jag vill inte ha lov... :( inte nu.
Blir förresten inge vila på lovet heller.
Ska räkna ikapp matten,
och träna till omprovet på fysik-provet,
förra kapitlet. Ska försöka få VG iaf...
Kanske ska börja övningsköra också.
Om jag vågar... :P

Aja, mest värdelöst tjat.
Men det är ni som väljer att läsa det :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Övningkörning blir det för min del också, nu ska vi göra gatorna osäkra här! :D Lov är alltid kul hörru, det finns alltid ett paraply ledigt i regnet :)

2009-10-20 @ 22:10:26
Postat av: emma nord - foto & vardag
http://emmanord.blogg.se/

sv: haha nej du är inte helt ensam :) Jag har också tankar på att fixa mig en, lika bra när "alla andra" också har en och de tjatar att jag ska fixa en :) Somsagt så dissar ju alla bdb nu ;)

2009-10-23 @ 14:05:39

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0