torsdag

Ni blir oerhört intresserade av mina rubriker, va?
Aja, fick G på debattgrejen, i Svenska.
Och jag vet väl varför, egentligen.
Jag "tar för lite plats",
som vanligt när det gäller att prata inför klassen.
Men inte så lätt heller, när man har två stora
platstagare i samma grupp som en själv.
Inte lätt att få en syl i vädret då.
Menmen, that's life.
Var på information om Dahlanderbloggen.
Japp, våran skola har en blogg :)
http://dahlander.wordpress.com
Både lärare och elever skriver.
Kanske blir att skriva något inlägg någon gång.

Ingen träning för min del idag.
Käner mig inte särskilt pigg,
varken i kroppen eller i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Filip

Liten i orden, stor på jorden... :) Jag föredrar att vara båda, haha x)

2009-10-15 @ 20:43:49

SV: på Dahlander faktiskt! :-) jag bir kvar i säter :) jag vet inte men jag skulle nog vilja gå inrikting mot psykiatri elr så :-)

2009-10-15 @ 21:40:59

SV: tack! jo jag vet, det var delvis du som övertalade mig till att gå där, när ni var i klockarskolan :-)

2009-10-15 @ 22:10:45

SV: gud ja, den är jättegullig. :)

2009-10-18 @ 20:49:41

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0