Life's good

Yep. Sov hos pojken min fredag-söndag.
Det är alltid trevligt :)
Kikade lite på barca-atleti igår kväll.
Det var mindre trevligt. Ingen kommentar, kan man säga.

Idag har det blivit lite plugg och lite städning.
Har tänkt ta tag i skrivbordet på riktigt.
Men det blir fullt hur jag än gör :o
Haha, x)
Har i alla fall fått iväg en del.
Snart ska jag ta tag i väggarna också.
Fotbolls-grejer som ska ner, nch ngt nytt upp kanske?
Lite foton och så ska också upp,
konfirmation, skola och så :)

För tillfället är det Paramore som gäller i musikväg.
30 November, I can't wait! <3
Jag och pojken :)
Kanske träffar lite andra bekanta också? :)


Kommentarer

SV: Tackar, nu har du en ny läsare på din blogg :D

2009-09-21 @ 21:46:31

Sv: KOmmer inte in på MSN, annars hade jag berättat för ett tag sedan. Kommer troligtvis byta skola till Dahlander men inte gå fulltid, eller helt jobba hemma. Är sjukskriven x-antal veckor framöver så jag vet inte riktigt vad som händer.



saknar dig okcså...massor!



kramar!<33

2009-09-22 @ 17:48:45

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0