Rock For Moc

Åkte i fredags. Började med att sätta upp tält. Gick bra tillslut. :)
Sen äta och sen lyssna på musik :)
Smash into Piecis var första vi såg, sen Rootvälta och efter det lite Johnny Engström Band.
Sen kom Sörsebis höjdpunkt, Seventribe! Till och med jag gillade dem :o :D:D
Lördagen började med frukost, sen morgonbön med Johan och Henrik Palm!
Jag må vara knäpp, men jag gillar han faktiskt! Jag och fjortisarna ;)
Nästa band blev Betray the Moment, från Hedemora. Även dom var bra. :)
Sen tittade vi lite på musiktävlingen, och ett tag efter det blev det E.T.D.
från SÄÄÄÄTEEER! :D
på kvällen blev det Laudamus och efter det Map of Moscow. :)
Lite senare var det Miss Li, men jag och min söta pojkvän tröttnade och gick för
att lyssna på The Last Hours. Dom var helt okej, men hade otur med tiden.
Var inte mycket publik, kan jag säga. Var typ jag, Sebbe och ngn till först, efter ett
tag kom Emma och Madde och fick lite fart på det hela, men när dom drog
igen blev det ganska dött :P
Efter det blev det i alla fall Mimikry en stund.

Har haft en mycket bra helg, med trevligt folk och bra musik.
Träffade folk som jag inte träffar så mycket annars och folk som jag knappt träffar alls.
Tack för en grym helg, alla! :)<3

bilder finns på min bilddagbok!
linadahlin @ bdb

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0