Seg dag

..kan man kalla det. Har känt mig trött hela dagen.
Skolan började med volleyboll,
och jag var med trots min förkylning.
Härligt att spela!
Jag älskar volleyboll.
Är mycket teknik-träning nu,
vilket är superkul!
Sen på idrotten blev det orientering.
Inte lika kul...
Efter en god lunch blev det ekologi på naturkunskapen.
Inte heller det var särskilt kul.
Menmen. Blir väl roligare sen '
när vi har biologi och får fördjupa oss mer.

Nu sitter jag och dricker te och tuggar på choklad.
Den rättvisemärkta chokladen jag köpte i Taizé.
Saknar Taizé litegrann ibland...
Var en rätt härlig känsla att vara där.
Och chokladen är grymt god!
Så jag lär väl åka dit igen ;)

Ska snart ta tag i spanska läxan.
Lite musik blir det väl till det också.
:)

Kommentarer
Postat av: JENNIFER - F O T O
http://pphoto.blogg.se/

SV: Jag längtar också tillbaka!

2009-09-12 @ 20:42:36

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0