ALWAYS ATTRACT

Känner ni igen känslan av att öppna en ny skrivbok? Massa tomma, släta sidor som väntar på att bli fyllda med texter eller räkneuppgifter, och teckningar, kladd och "dikter" i marginalen. Eller är jag ensam om den känslan? Den känslan har jag i alla fall nu. Och man bestämmer sig för att nu ska jag bannemig skriva läsligt, men det slutar med att det blir som vanligt i alla fall. Jag har nyss letat på ett nytt, rutat skrivblock till mina fysiktal, och tänkte bryta magin och skriva i den! Nej, nu gick jag för långt. Det blev för djupt för ett skrivblock, haha. Så kan det gå när man går igång.
Jag är lycklig. Thanks to Sebastian. :) ♥
(13 månader idag, btw!)


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0