CAREFUL

Inte blivit tid till att skriva. Massvis med plugg. Har nog gått rätt bra i alla fall. Får veta fysiken imorgon, och förhoppningsvis biologin också. HIstorian idag gick nog inte mvg-bra, men rätt hyffsat med tanke på att jag knappt pluggat till det.

Träffade Sebbe idag iaf. Det var trevligt. Sånt man behöver ibland, koppla bort lite, må bra. :) ♥

Vet inte om jag hinner skriva imorgon, men direkt efter skolan drar vi i alla fall iväg mot Degerfors, för att spela skol-sm mot en skola där. OM vi vinner så får vi spela lite fler matcher sen, men vi blir sämt trea i Sverige. OM. Det ska i alla fall bli kul, tror jag. Är dock supernervös. Har inte spelat match på snart ett år! :o Ska gå libero också, vilket jag aldrig gjort förrut. Men det kan inte vara så svårt. Ska bara gå in på bakplan i stället för någon annan, när den hamnar bak i rotationen. Eftersom jag inte kan hoppa, och det är en del som är lite ringrostiga och osäkra på mottagning och försvar, tyckte Patrik att det var bra. :P Btw, volleybollen i morse gick asbra! Gjorde några jättebra mottagningar, faktiskt. Jag börjar skärpa mig. :)

Nu ska jag sova, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Filip

Påväg uppåt! :)

2010-02-03 @ 23:54:33
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Hur menar du? :)

2010-02-04 @ 09:42:10

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0