DEN DÖDA VINKELN

Blev inte mycket sömn, haha. Biologiprovet gick nog bra iaf. Kändes som att jag kunde mer än vad det frågades om. Haha, så typiskt mig att råplugga sånt som inte kommer på provet. Aja, nu kan jag det i alla fall. Man lär ju för livet, som min kära far sa. :) Fick tillbaka matteprovet idag också. MVG. Inte fy skam. -0.5p på två uppgifter, dvs jag var 1p från max. Jag är nöjd. :)

Idrotten var superkul, faktiskt! Vi skulle komma på egna lekar/idrotter som inte redan fanns. Volleybollen gick hyffsat, men jag känner så tydligt när jag inte tränat på typ en vecka. Slagen blir lite ringrostiga, om man säger så. Jag är i alla fall grymt taggad till fredag! Och jag är sjukt sugen på att hoppa.... Aja, det kommer när det kommer. Får troligtvis gå som libero på fredag.

Har, om jag ska vara ärlig, knappt pluggat någonting idag, till fysikprovet imorgon. Jag har helt enkelt inte orkat. Så jag skiter i det. Ska bara läsa lite om hur kylskåp och värmepumpar fungerar, så får det räcka sen! Det kan ju inte bli värre än ig. Aja, en kul sak om fysiken. Frågade i fredags hur det muntliga gick, det vi gjorde innan jullovet om mikrokosmos och makrokosmos. Kennet svarade att det gick minsann jättebra! Han hade tänkt att det var något han bara skulle sätta G på alla, och så fick vi det avsnittet avklarat, inte direkt betygsgrunande, men något man ska ha gjort. Men, vi var så bra så han kunde inte göra annat än sätta VG på hela klassen! Haha, jätteintressant, jag vet. :o

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0