DOM SOM FÖRSVANN

Är ju, som ni kanske vet, i Åkersberga. Här är det trevligt :)
Igår åkte vi till SKUM (svenska kyrkans ungdomsmöten?) och möttes av Julia, Louise och Maja! Hur skönt som helst att se dem igen! Lite senare kom Jocke också :) Vi pratade lite och så, eller aa, mest dom som pratade, haha. Träffade några av deras kompisar också. Trevligt var det :)
Sen åkte vi till mina kusiners pappa. Vå sover där eftersom min moster har både katt och hund... Men det är trevligt att vara här.

Idag åkte jag in till centrum någon gång efter lunch. Där träffade jag Julia och vi gick runt lite och sen gick vi till Maja och tog hon med oss på våran lilla promenad. Sen tjockade vi oss och köpte godis och kaffe, haha. Sen drog jag och Julia hem till hon. Vi pratade lite, kollade lite på nätet och jag fick prova att spela cello, haha. Så kan det gå ;) Har i alla fall haft en jättetrevlig dag :)

Nu sitter Jesper här bredvid och tittar på Family Gay, haha. Vi har tittat på Twilight ikväll också(missyouSebbe...), och så har jag pillat lite på Jespers elgitarr och deras trumset ;) Vad skönt det skulle vara att ha ett trumset hemma när man känner för att dampa loss! :o

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0