Gästblogg

Lina är i Åkersberga! Alltså hos mig, och inte hos er, haha! Känn er ensamma, Dalmasar små:)
Som sagt, idag har jag hängt med Lina. Hon ville att jag skulle visa henne Åkersbergas sköna omgivniungar, (Örhm?) Det finns inga sådana, så istället visade jag henne de slaskgråa industriområden jag känner till. (Plus en hög med rött hundbajs!:O ). Sedan drog vi oss till ica och köpte FETT. Föga förvånande. Vi träffade också ett gäng gangsters som skrämde bort oss, så nu sitter vi hemma hos mig. Fett läskigt.

Jag har i alla fall kidnaaapppat Lina och om ni vill ha tillbaka henne så är det erat problem. Lina låter hälsa att Åkersberga är den tråkigaste förorten i Svea Rike, (På gulligt dalmål ofc). Samt att jag är världens elaksta människa som bara mobbar henne för hennes dalmål och panna hela tiden.

Je ne regrette de rien

/ / http://smaletsmart.blogg.se 

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0