GENOM EN DÖRR, GENOM HELA DITT LIV

Sent nu. Har tränat, kroppen är slut men hjärnan spinner på. Träningen gick inge vidare. Inte min dag. Ingenting var bra.
Skoldagen var i alla fall rätt så bra. Ligger på bra betyg i svenskan, men ska inte tjata om det för er. Skriftligt var jag i alla fall bra, värre var det med det muntliga. Men Jenny sa att det var okej att vara blyg och tillbakagragen så... Aja. På matten gick vi igenom redovisningen en gång bara, sen gjorde vi typ inget mer. Jag kikade lite på fysiken... Och¨på idrotten fick vi en kost-uppgift, mest för att vi själva ska tänka på hur vi äter och så. På specialidrotten kollade vi på stukningar och så, vi fick prova att linda fötter. Sen var det bara att rusa ner till fysiksalen och börja med provet. Gick nog rätt okej, kändes det som. Men men, man ska inte ropa hej.

Annars har dagen varit lite till och från. Det ska bli otroligt skönt med lov! Jag behöver det verkligen. Lite jobbigt dock att jag har massa plugg att göra, menmen.
Som man bäddar får man ligga.

Kommentarer

<3<3<3

2010-02-24 @ 09:51:41

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0