I'VE GOT NO TIME TO FEELING SORRY

Men jag tänker klaga ändå. Ointressant att läsa, men jag måste.

Dumma mage. Dumma, dumma mage och dumma, dumma mjölk. Dumma irretabla tarm(som läkaren sa att det var). Igår hade pappa gjort något med potatis och ost, som jag skulle prova att äta. Det var inte mycket ost, men efter en timme fick jag ont i magen. Lika i fredags, när vi åt kyckling och hade något grejs på den. Inte så mycket mjöljk, men ont i magen. En liten, kall ostskiva går bra, men inte mycket mer än så verkar det som. h-e-l-v-e-t-e. Men det kanske går bättre om ett tag, om jag vänjer magen vid mjölk igen? Förhoppningsvis.

Än är jag inte klar.
Österåker/Östra Ryds församling åker till Taizé i år igen. Det tråkiga är att de åker peace&love-helgen. äidbsivsnojfewhfnaödkxmjb ! Aja. Får hoppas att de åker nästa år också. Kanske ska försöka följa med på vadstena-träffen då?






keep me safe inside,
your arms are like towers,
tower over me. ♥

Kommentarer
Postat av: Julia
http://smaletsmart.blogg.se/

Jag ska nog också på Peace and Love!<3 Najsnajs, men synd på Taizé...

2010-02-22 @ 18:07:19

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0