JÄRNSPÖKEN

Hemma igen, efter en trevlig tripp till Degerfors. Skol-SM, som ni vet.
På ditvägen blev det stopp i Ludvika för att äta lite, sen var det raka vägen till våra stugor. Väl där blev det lite kvällsfika och lite snack.
Sov i samma run som Alwine, och vi somnade först av alla tror jag. :P
Vaknade vid sju imorse, packa ihop, frukost, städa, åka.
Vi fick spela i en ganska lite gymnastiksal, om man jämför med kära gamla skönvikshallen. Men allt kändes bra på uppvärmingen, och fortsatte kännas bra i första set. Vi vann. De tre följande seten förlorade vi, vilket betydde att vi förlorat matchen. Det blev mycket depp. De hade EN spelare som vann matchen. En division 1-spelare. Utan henne hade vi tagit dom. Men så kan det vara. Vi spelade inte så jätte bra heller. Det var många gratisbollar vi inte tog,så vi får väl skylla oss själva. Jag gick som sagt libero, och fick spela ganska mycket. Gick väl rätt okej för min del. Hade en del missar jag är lite besviken på, men man lär så länge man lever. :)
Jag är glad i alla fall. Det är ett grymt bra lag vi har, både på och utanför planen! :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Awesome :) Kul att höra! :D

2010-02-06 @ 14:43:25
Postat av: Candy
http://www.eye-candy.se

Svar: Den är inte baserad på verkligheten och jag har aldrig skrivit det heller. Däremot verkar de vilja få en att tro att den är verklighetsbaserad, men jag har läst på diverse filmsajter att den inte är det. Tydligen hade det sagts även på MTV. Så jag vet inte om de egentligen gjort något fel... vad jag vet har de inte sagt rätt ut att filmen är baserad på en sann historia, utan bara insinuerat det. =P



Håller med om att den inte var särskilt läskig.

2010-02-06 @ 15:35:08

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0