KARMA POLICE

Sov hos Sebbe inatt, det var trevligt. Fick även se vart deras nya hus är, eftersom vi var dit och åt. :)
Hade tänkt plugga och städa massa i helgen, eftersom Sebbe ändå ska flytta och så, men det blir sällan som man tänkt sig. Morfar är här nu, och har ätit lunch och druckit kaffe. :) Ikväll ska vi hem till farmor och farfar och äta och umgås med lillkusinen Elias, och pappa ska titta på trav... Haha. Imorgon ska jag skriva protokoll på a-damernas match. Liite nervöst, ja. Nej, ganska mycket faktiskt. Har ju aldrig skrivit på en riktig match förrut. Skrev på något div.3-sammandrag för typ ett år sen, och så på kursen då. Det fixar sig nog. Tror att jag skulle ha Mathilda med mig så. :) Imorgon kväll ska mormor firas, eftersom hon fyller år idag men är i Motala tror jag.
Nu blev långt, men aja. Samhällskunskap ska läsas nu!


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0