KOM SÅ GLÖMMER VI DÖDEN, HAN RÖKER I VÅR SÄNG

Skoldagen var väl helt okej, trots lite sömn och så.
Vb ca 45 min bara, OP2 hade någon teater, och Wallner skulle filma, och jag och Therese skulle ju ändå ut till ishallen direkt efter så. Och sen var det ju skridskor då, "hockey" elller vad man ska kalla det ;) Vi äger i alla fall på det :) Och måste bara berätta, efter idrotten, när vi väntade på 29:an vid fågelsången styrde Jonas upp lite friskis och svettis, haha. Så där stog vi, några stycken och härmade Jonas viftningar och allt vad det var medans det åkte förbi en massa bilar och så, haha. Tokig och härlig klass jag har! :) ♥

Aja. Istället för historia hade vi förlängd samhällskunskap, för vi skulle jobba lite med en uppsats vi gjorde första veckan, när vi bara hade samhällskunskap. :) Hann med tre-bussen hem, kokade massor med kaffe och åt lite mackor. Sen in i duschen så att håret skulle hinna torka´, eftersom vi färgade idag. Hela köret. Blekning, blått och svart. Tack mamma! :D

Nu ska jag fortsätta vara nervös till matteredovisningen imorgon, och hoppas på lite mer sömn än vanligt.

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0