LÄGG DIG NER OCH SOV LILLA SYSTER BARA LÄGG DIG NER OCH VILA

Mh, just den textraden har fastnade i mitt huvud när jag lyssnade på töntarna på bussen i morse. Jätteintressant och så, jag vet. 32:an var sen till klockar i morse, så jag och Jennifer fick åka med kuratorn(Alwines mamma) ut till skolan, snällt :)
Sen var det klasstid, och idrott jag inte var med på. Läste biologin som jag inte hann läsa hemma, och svarade på frågorna. Sen hade vi biologi, lite segt... Sen på matten åkte jag och Amanda till klockarskolan för att få in lite svar till våran undersökning. 9D(?) och några sjuor som hade sjöld. Sjuorna såg mest rädda ut och noirna bara skrek, haha. Symboliserar klockar ganska bra?
Joel, min gamla klasskompis, hade tydligen förlorat 400 spänn pga atleti igår. HAHA, säger jag bara! Härlig vinst, och jag kan inte sluta skriva om det, nej. :)
Träffade på Sebbe en sväng i dag också. :) ♥
Btw, jag åt en halv ostskiva igår! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmh, godaste på länge! Det gick i alla fall bra, tror jag. :)

Kommentarer

haha, så äre. Kommer du på torsdag när de är match?:D

2010-02-15 @ 20:53:36
Postat av: Julia
http://smaletsmart.blogg.se/

Töntarna är lätt bästa spåret på Röd!;)

2010-02-15 @ 21:20:45

okej, krya på dig! ;) <3

2010-02-15 @ 22:10:36
Postat av: emma nord
http://emmanord.blogg.se/

haha så vi skrek bara? :-D

2010-02-17 @ 17:53:58

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0