NÄR DET BLÅSER PÅ MÅNEN

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 11. På matten hade vi Excel-genomgång, så nu kan jag det.
Och Kennet undrade vad som hade hänt med mig. MVG på fysikprovet! :o Bara ett enda litet fel. Bara ett poäng från full pott. Det känns j*vligt bra, måste jag säga! Särskilt med tanke på att jag inte lagt ner särskilt mycket tid på det hemma... Men det går väl vägen om man hänger med på lektionerna, antar jag?
Haha, jag är glad i alla fall :)

Patrik kom nyss förbi med ett papper om reglerna för in libero som han hittat på internet. Inte allt för krångligt, förutom en grej. Men det ska nog gå vägen. :)

Kommentarer

Du är så duktig!:D

2010-02-04 @ 12:56:43
Postat av: Filip

Du börjar lära dig min livssyn :) Vad bra :)

2010-02-04 @ 18:52:08

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0