RAWWWRR!

Helkonstig kväll/natt igår. Gav upp med fysiken, har bara räknat a-uppgifterna än så länge. Hur 17 ska det härbli ett vg?!?!
Pratade med världens bästa pojkvän. ♥
Sen läste jag lite i Alla Djävulska Främlingar - Marcus Birro.
Sen vart det lite knas och så, men aja.

Trodde jag skulle frysa ihjäl imorse, men jag gjorde tydligen inte det.
Skridskor är kul. Alltid skönt att skratta och röra på sig samtidigt. Bästa klassen också. :) 
På Biologin höll vi allihopa på att frysa ihjäl, men alla överlevde tack vare att vi smet iväg lite tidigare.
På matten blev vi klara med allt, så det känns bra inför torsdag. Börjar dock oroa mig inför NP...
VB-fysen var väl som det ska vara, fysiskt ansträngade. Mycket, till och med. Vi provade andra MAQ-programmet, och det vara ganska så jobbigt. Blir trött i armen av att skriva det här, så det var ganska drygt.
Nu tjockar jag mig och äter choklad och dricker kaffe och pepsi. :o
Men jag behöver det. Enligt vågen har jag gått ner lite till, inte bra inte bra.

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0