TIME KILL TO DIE FOR

Sitter med Fripp och pratar om allt och inget. Trevligt trevligt. Skoldagen var väl som vanligt, spanskan bjöd på lite skratt, haha. Svenskan var okej, uppsatser är kul. Matten ganska lugn, vi började lämna ut lite enkäter och så. Idrottsteeorin är intressant. Kost på den vanliga, och idrottsskador på special. Synd att et är så lite bara... Skulle vilja läsa mer om idrottspsykologi och mental träning, som vi nyss avslutat på specialidrotten. Och kosten idag! Sjukt intressant, måste jag säga. Vi såg en film om Paolo Roberto, som hade gjort något test för tv3. Bara äta skräpmat i tre veckor. Det var sjukt hur mycket alla värden och så försämrades. Midjemåttet ökade med 12cm, på tre veckor! Man tänker ju till i alla fall. Aja.
Funderar på om jag ska skriva ihop något om Degerfors på dahlanderbloggen. Wallner hjälpte mig att fixa användare och så idag. Jag länkar i så fall :) Ska lägga in ett youtube-klipp från matchen också, men det kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Filip

12 cm blir ett bara härliga kärlekshandtag!

2010-02-09 @ 18:51:47

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0