TIME TO DANCE

Min mobil fick ett mjölkbad idag. Sanna satt mitt emot mig när vi åt, och plötslit tappar hon greppet om glaset eller något, så all hennes mjölk rinner ut på min bricka! Där ligger mobilen och nycklarna och blir badade... Men det gick bra, mobilen funkar, men luktar lite äckligt ;) Tur att det inte kom i maten... Tycker mest synd om Sanna, stackarn :(

Aja. Slapp biologin om jag läste hemma, eftersom en del ville göra provet nu före lovet. Den där Bohman är snäll ibland :) Har dock inte gjort något nyttigt hemma. Druckit kaffe och ätit sojaglass och bara latat mig.
Borde packa och räkna fysik till imorgon.
Jusstja, vi åker troligtvis imorgon! Till Åkersberga. :)
Ska träffa bästa kusinerna, Jäpä och Jonismakaronis, och moster :)
Och förhoppningsvis mina klosterkompisar! :)
Är lite nervös, glad och ledsen, haha. Vet inte varför jag är nervös, men kan väl bero på att jag bara har träffat dom i Taizé, och det är ganska speciellt där kan man säga. Ledsen är jag för att jag inte kommer träffa Sebastian på hur länge som helst känns det som... Aja.

Kommentarer
Postat av: Julia
http://smaletsmart.blogg.se/

Träffa mig!;) Jag är bäst även utanför de franska vildmarkerna;) Haha skämt å sido, ser fram emot att träffa dig!:)

2010-02-25 @ 18:16:18

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0