YOU'VE MADE YOUR BED (SO SLEEP IN IT)

Skola imogon igen. Känner mig inte jättesugen. Vill ha lov. Behöver lov. De senaste veckorna har tagit på motivationen, även om resultaten har varit bra. (mgv på de tre senaste proven, huh, förtjänar jag verkligen det?) Har inte nästa prov förrän tisdag nästa vecka, men har en samhällskunskapsläxa som släpar, spanska glosor till tisdag som jag nästan glömt bort, fysik som ska räknas till fredag, specialidrottsläxor som ska in, biologi som ska läsas till imorgon. Plus att garderoben skulle behöva en genomrensning. You've made your bed, so sleep in it. Dags att ta tag i livet igen, hitta motivation, få saker gjorda.

Ljumskarna gjorde ont hela dagen igår, så vi får se hur det blir med seriespel... Trodde att jag skulle klara mig, menmen. Och nästa helg ska jag nog prova att äta mjölk i något slag. Har inte bestämt riktigt hur. det sket sig den här veckan tack vare mensvärk.  Förhoppningsvis får jag inte ont i magen. Annars får jag väl helt enkelt fortsätta såhär. Jag saknar att äta en vanlig ostsmörgås, med bregott och riktig ost. Saknar att slippa vara krånglig, jobbig, spec. Saknar att slippa behöva läsa innehållsförteckningen på allt jag köper. Saknar att slippa känna mig annorlunda.

Nu vart det massa klagomål, förlåt. :(
Men jag tvingar er inte att läsa. :)

 


Kommentarer

jag är inte orolig, det är det som är problemet (ha-ha). tycker det hör till lite grann, eftersom alla andra är så hemskt oroliga :-) jag hade mvg på testproven, både läsförståelse och skrivuppgiften så det kommer nog gå bra, thank you :-)

2010-02-08 @ 22:45:58

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0