2010

Första inlägget på nya året, 2010.
Är medveten om att updateringen den senaste tiden inte varit den bästa, snarare obefintlig. Men jag har giltlig frånvaro, tycker jag i alla fall. Har umgåtts med Sebastian sen han kom hem, ungefär. Nyår firades med han och hans familj, trevligt. Blev lite raketer också, har väl inte hänt så ofta för min del, mest när jag var yngre. Har dock alrdig riktigt fattat poängen, haha. Är nog ganska ensam om det.. Fast visst, det kan vara fint och så, men det måste verkligen vara att slänga pengarna i sjön ? Aja, det var trevligt i alla fall. :)

Jag och Sebastian har väl inte gjort något särskilt annars, pussats och kramats och pratat typ. Och kikat lite på TV. Råkade vara Harry Potter och den flammande bägaren två dagar i rad, men vi såg aldrig hela, haha. Men det är något speciellt med Harry Potter ändå, eller hans värld i alla fall. Mysigt att träffa på drakar så där ibland.

Nu lyssnar jag på Kent, Röd. Det känns bra. Förresten så har jag kommit på att 2010 blir ett Kent-år. Först Gävle i mars, sen Peace & Love i sommar. Det är bra. Kent är bra.

Det kommer nog en sammanfattning av 2009 snart. Det har hänt en hel del!

Kommentarer

Då var vi två om att inte vara stört förtjusta i raketer, håller med, visst är det fint men det är också som du säger att slänga pengarna i sjön, för detär ju inte precis billigt^^

2010-01-03 @ 22:13:20
Postat av: Jubjo
http://smaletsmart.blogg.se/

Jag är Sååååååå BESVIKEN!!!! Röd är utan tvekan det sämsta KENT har gjort. Det är inte dåligt precis men om man jämför med tidigare skivor är det bara skräp!:( Den har några bra låtar men de flesta är ganska tråkiga tycker jag. Tacka vet jag Carolina Wallin Pérez!:D Jag trodde att orginal är alltid orginal but she proved me wrong!;P

2010-01-05 @ 10:46:59

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0