Atleti - Sevilla

Under kan ske, jag vet det nu.
Matchen började som matcherna brukar börja nu får tiden. Skott går utanför och motståndarna trycker på och tar ledningen i första halvlek. I andra halvlek kvittarar dock mitt kära Atleti, genom självmål. För mål, det kan vi knappast göra på egen hand. Sevilla får en spelare utvisad, och jag tänker att nu borde vi bannemig fixa det här! I tredje övertidsminuten får vi en frispark på offensiv planhalva. Simão tar hand om den, som vanligt. Men allt är inte som vanligt. Frispaken går inte åt helvete. Den går till Antonio López huvud, och går sedan in i mål! Kan ni tänka er känslan? Jag hade gett upp hoppet, trodde att det skulle sluta som det har gjort den senaste tiden, antingen ett eller noll poäng.
Är detta vändningen? Låt oss hoppas.
Atleti para siempre ♥

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0