BERG&DALVANA

Skrev inget igår, för jag mådde inge vidare. Var hos Sebbe i fredags. Någon gång på kvällen fick jag panikont i magen och mådde illa. Det gjorde så sjukt ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Mamma kom i alla fall och hämtade mig... Somnade på soffan hemma, för jag pallade inte gå från soffan till mitt rum. Orkade inte byta kläder heller. Lördag morgon låg jag fortfarande i soffan, sen kom Fripp hem, också med magont, och lade sig i soffan hon också. Jag orkade inte ligga kvar där, så drog mig till mitt rum. Väl där halvsov jag hela dagen. Åt litegrann i alla fall och började må bättre. Vid åtta-tiden på kvällen hade jag dåligt samvete över att inte ha pluggat någonting. Så jag satte igång att räkna matte. Magen gjorde inte så ont, och det gick faktiskt ganska bra. Idag känner jag nästan ingenting, mer än att jag känner mig alldeles trött när jag är uppe och går och litegrann i magen. Mamma ringde till sjukvårdsrådgivningen i fredags, och de trodde att det var vinterkräksjukan. Men det verkar lite spec, eftersom jag inte har spytt eller något... Aja. Kanske ska in till Sebbe senare och bli lycklig igen. :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, det är lite asiat över dig... Dom har höga förväntningar på sina barn inom t.ex matte :]

2010-01-24 @ 13:15:59
Postat av: Josefine - vardagen som 16 år och sjukskriven
http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Men Lina, du ska inte vara sjuk, du ska ju vara frisk:O! Hoppas det blir bättre iaf och så får du krya på dig, i massor!:D



<33

2010-01-25 @ 09:31:18

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0