GIVE 'EM HELL, KID

Skoldagen idag var helt okej. Började med klasstid, och Mårten och Bohman pratade lite om mötet imorgon och öppet hus på torsdag. Sen idrott. Smålagsspel; basket, innebandy och fotboll. Skippade fotbollen, men basket och innebandy gick rätt bra, om man bortser från att jag är totalt värdelös på innebandy. Sen biologi. Vi gick igenom kapitel 3 igen, och ska väl fortsätta med det nästa lektion också tror jag? Repetion är kunspapens moder, fick vi höra från Bohman idag också. Har vi haft en lektion utan att han har sagt det? Tror inte det ;)
Sen blev det lunch så sent som vid 12-tiden. Då var magen ganska tom, kan man säga. Sen matte. Fick tillbaka geometri-arbetet. Har lite som jag ska kolla på igen. Slarvfel? Efter det var det vb. Fys börjar vi med efter matcherna, så idag var det boll. Vi var 3 st, så det blev inte så mycket. Men det vi gjorde gick faktiskt ganska bra. Mina finger börjar sitta, och försvaret blir bätttre. Alltid kul när det går framåt :)

Nu/ikväll blir det matte och fysik :)

Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag
http://emmanord.blogg.se/

hehe ja :) Men ganska säker på att de blir Media i både första och andra handsval :)

2010-01-18 @ 18:12:22

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0