HALV-PLUPP?

Efter många om och men blev håret i alla fall bra. Blåare än första gången :) Så nu överlever jag kanske öppet hus imorgon. Det blir ca 13 timmar i skolan, i sträck! Och mycket raster har vi inte heller. Måste försöka hinna träffa syon också, och äta... Men den största utmaningen blir väll att hålla sig någorlunda pigg ;) Haha, blir väl inte mkt sömn inatt, kan jag gissa. Det märks hur det går. Jag står fast vid att jag vill att ni kommer och hälsar på :) Alltid trevligt med folk man känner, eller i alla fall känner igen :)

Sebastians födelsedag imorgon, men jag skriver mer då. ♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Och jag står fast vid att det bli väldigt svårt :)

2010-01-21 @ 08:14:43

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0