JÄRNSPÖKEN

Matteprovet gick nog okej. Det drog över spanskan, så jag missade den. Haha. Och inge spanska hela nästa vecka! Skönt :) Svenskan gjorde vi inte så mycket. Slipade lite på vår presentation om Oidipus, som jag, Alwine, Jennifer, Matte och David ska redovisa. Haha, det kommer bli asbra. Vi har "moderniserat" den. Men jag avslöjar inget :) Sen biologi. Seegt. Vi gick igenom kapitlen vi ska ha prov på lite snabbt, men det känns som att jag kan det mesta. Pratade lite om kursvalen också. SKA IN PÅ MÅNDAG! Skitsvårt att välja, när man inte vad man vill plugga till sen. Det är ju meritpäng och skit. Aja. Bohman tyckte iaf att jag kunde läsa 300p volleyboll och ändå läsa utökat. Försöka i alla fall. Sen får man väl skita i det om det blir för jobbigt.

Ska inte dra alltihopa, men det vart lite jobbigt när det inte kom någon skävebuss vid fyra. Men det löste sig. Nu ska jag läsa om de gamla grekerna och räkna lite fysiktal.

Kommentarer
Postat av: Filip

Skönt att se att du tar efter min livsfilosofi :)

2010-01-28 @ 22:53:44

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0