POKER FACE

You Me At Six – Poker Face <-- En bra verision av en ganska dålig låt, originalet är hemskt att lyssna på, men det här går riktigt bra. :) You Me At Six var förband till Paramore, btw :)

Skoldagen slutade trevligt. Skrev en sammanfattning på svenska, som jag ska översätta. Jag, Amanda och Soma följe med Matte och Oscar till gymmet och golf-"banorna", elr vad man ska kalla det, i källaren. Där kommer jag nog hålla till på måndagseftermiddagarna i fortsättningen, och köra fys med vb:n. Aja, vi spelade pingis och satt i gymmet och snackade lite. Soma provade olika hantlar, och vi hade lite kul :) Härlig skola vi har. Hur många skolor har eget gym och möjlighet att spela golf innomhus? Jag vet inte, men vi är bäst anyway. :)

Har plockat ihop och städat lite nu. Sebbe och hans familj kommer hit snart. Bara att hoppas att inte mamma och pappa skämmer ut sig allt för mkt? ;)

Kommentarer
Postat av: Filip

Vi är lika funktionellt som Sparta. Vi rymdisar krossar ALLT!

2010-01-15 @ 19:57:35

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0