POLICE & THIEVES

Fick paket från shock.se idag. Blekning och blå hårfärg! :D Så nu sitter jag med blekning i håret, och senare blir det blått!

Man blev lite lagom trött efter först volleyboll och sen gym, men det är smällar man får ta. Volleyn gick bra iaf, jag känner att jag utvecklas och det är en härlig känsla. :) Det blev mycket rotations-träning med servmottagning. Vi kör ju med enpassar-system, så det är lite krångligt till en början. Jag fick gå komplement idag, och det tror jag kan passa mig rätt bra. Det eller kant. Jag skippar helst att gå center eller passare, haha. Och alla bryr sig så mycket. Skollagsmatch på onsdag iaf, mot Kristinegymnasiet.

Första historia-lektionen idag också. Läser tillsammans med OP3... Vi är ca 40 st, och har två lärare. Tror dock att det kan bli bra. Våra lärare har humor iaf ;)


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0