ROAD TO NOWHERE

Kom hem vid 3, drack kaffe och åt macka, pratade med Frida, lagade mat, åt mat. Så har det sett ur sen jag kom hem. Borde plugga, men orkar inte...haha. Och inte värsta pluggisgruppen man hamnade i heller... Får se hur det här går...

Träning ikväll. Får åka med Wallner in iaf, så jag slapp åka in typ nu med mamma. Måste ta tag i pluggandet tills dess. Arbetet ska vara klart på fredag kl. 15.00.

Vet inte vad jag ska skriva, seg dag. Btw, vi ska skriva om Nordkorea. De bryter ganska mycket mot de mänskliga rättigheterna och så, typ. Fy på det. Aja, det här är sååå intresant, jag vet. Ungefär på den nivån mitt liv ligger.

(måste komma ihåg att be mam/pap att skriva på lappen om spec-mat, och den om hur många som kommer på mötet om kursval så jag kan lämna in dem innan jag glömmer bort det!)


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0