TEARS DON'T FALL

Blev sent idag. Möte/information till kl. 21 ungefär... Snackade om kursval. Och jag vill läsa mer än vad jag får. Haha, usch :(  Ska inte gå in så mycket på det nu, om någon undrar vad jag vill så får ni väl fråga? :P Ska iaf prata mer med syon på torsdag, när han är på dahlander. Då är det öppet hus också, så jag tycker att ni ska komma och hälsa på mig! :D Och kolla på min mysiga skola, såklart ;)

Skoldagen var rätt så underhållande, både på spanskan och specialidrotten blev det skratt. Haha. Men jag tänker inte gå in på det heller, blir bara massa som ingen bryr sig om iaf då ;)

Imorgon slipper jag badet, tack vare eksemen. Men jag skulle nog hellre slippa benen... Måste göra livräddningen i simningen också.... Ha ha. PANIK. Vatten är hemskt. Btw, pratade betyg med idrotts-Anders (vi har typ 3 olika Anders :s ) och jag ligger på MVG-nivå. :o !! Trevligt. Gäller bara att hålla det uppe på de teoretiska uppgifterna vi får under våren nu :)

Har förrsten tjänat pengar idag. Städade på lärarfackets kontor, elr något sådant. Har iaf med mammas jobb att göra ;)

NU ska jag göra klart spanskan tänkte jag...


Kommentarer
Postat av: Filip

Blir ju lite svårt att komma :O

2010-01-20 @ 18:33:52

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0