The Phrase That Pays

Har varit med Sebbe de senaste dagarna, alltid trevligt.
Vi tittade på Paranormal activity i förrgår kväll, den var lite läskig, haha.

Nu har jag plockat ihop lite grann på mitt rum. Plockat lite på skrivbordet, bäddat sängen, plockat lite på golvet. Behövdes inte mer än så.

Om en timme ungefär kommer Josefine hit! Senast vi träffades var på skolavslutningen......... På tok för länge sedan! Ska bli trevligt att träffa hon idag i alla fall :)

Annars ska jag försöka ladda till skolan imorgon också! Haha, känns som att lovet har varit lite för kort, och ändå har det varit längre än det brukar. Men det ska bli skönt att komma tillbaka till lite rutiner igen, och trevligt att träffa allt folk :) Lite har man ju saknat klassen... Tror jag har hittat nya schemat också, kanske lägger ut det sen, om det är det. (Ska nog kanske försöka fixa en header också, men förvänta er inget.)


Kommentarer

Jag och Fredrik tittade också på Paranormal activity. Haha, han var mer rädd än jag stackarn Vågade knappt röra på sig och höll på att börja gråta.. :D

2010-01-10 @ 13:47:54

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0