THIS IS HOW I DISAPPEAR

Många timmar i skolan idag. Gick rätt okej ändå faktiskt.
På matten på morgonen (utan SP) gick vi igenom hur man ritar grafer på miniräknaren, eftersom våran förra lärare inte haade gjort det, haha. Prov på torsdag nästa vecka. Känns inte bra. Efter spanskan gick jag till mattestugan och fortsatte räkna lite igen. Måste försöka räkna en del i helgen......På svenskan fortsatte vi med antiken, och min grupps redovisning kommer bli asbra! :) Gick lite tidigare från svenskan för att prata med syon. Han tyckte att jag inte skulle ansöka om mer än 200p utökat. Så jag ska nog försöka få spanska 4, psykologi A och filosofi A. Bara att hoppas att det kan funka med schema och så då. Aja. biologin gick rätt bra, lite långt och segt bara.

Öppet hus då?
Först hade vi samhällskunskap, och vi gjorde lite roliga uppgifer. Ni får inte veta för ni var inte där. Skyll er själva :)
På fysiken sen så labbade vi med doppvärmare. Vi skulle räkna ut effekten med hjälp av vatten och en termomoeter. Var väl inte allt för ansträngande. Frågade Kennet om några uppgifer, och sen var det dags för konsert i biblioteket. Det låter lite spec, men aja. I Am So Me är väl inte det bästa band jag hört, men lät helt okej ändå. Iaf live :p Aja. Kanske borde försöka sova lite mer inatt?

Kommentarer
Postat av: Filip

Alla verkar var sjukt trötta idag x)

2010-01-22 @ 02:48:51

Sv. aha, jag siktar på hultsfred och siesta! =D

2010-01-23 @ 16:15:20

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0