CAREER OPPORTUNITIES

Bästa sportlovet någonsin? Måste nog vara det.

Åkersberga:
Träffade kusiner och moster. Och mina kära Taizé-vänner Julia, Maja, Louise och Jocke. Helgrymt! :) Lite shopping i huvudstaden också.

Gävle: Kent. Behöver jag säga mer?

Hemma: umgåtts en massa med älsklingen och varit lycklig :) 14 månader idag också, bara så ni vet! :)
Tittat på filmer har jag gjort också! Min nya favorit-film är Nosferatu, helt klart!

Nu lyssnar jag på Clash och försöker med historian. Verkligheten kommer ge mig en mysig käftsmäll imorgon. En såndär som han på filmen(30 days of night) igår, som slog rätt genom skallen. Mmh, jag ser fram emot det. Eller inte. Biologiprov är en bra start.

Kommentarer
Postat av: Julia
http://smaletsmart.blogg.se/

Biologoprov rules! 4-ever in my <3!!:D

2010-03-07 @ 18:25:23

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0